I. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 

 

Érvényes: 2025. január 1-től

amely létrejött egyrészről

 Várnay Krisztina egyéni vállalkozó mint szolgáltató – a továbbiakban: Szolgáltató.

Nyilvántartási szám: 24198881;

Adószám: 74687756-1-33;

 E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 Telefonszám: + 36 30 5943803

 másrészről

 Szolgáltató 1. pontban jelzett weboldalán (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénylője, mint ügyfél – a továbbiakban: Ügyfél,  

a továbbiakban együttesen: szerződő felek között az alábbiak szerint:

 

1.A szerződés tárgya

 Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik. Eltérő írásbeli megállapodás hiányában, a www.noalelkierod.hu  honlapon felsorolt szolgáltatások igénybe vevője (továbbiakban: Ügyfél) az alábbiakban részletezett Általános Szerződési Feltételeket magára nézve kötelező érvénnyel elfogadja. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Szolgáltató a www.noalelkierod.hu honlapon keresztül mentálhigiénés és coaching tevékenységi kört, ezen belül művészetterápiás és meseterápiás továbbá kreatív foglalkozásokat is (a továbbiakban: szolgáltatás) ajánl.

 Az Ügyfél, jelen szerződés tudomásulvételével nyilatkozik arról, hogy cselekvőképes, a szerződéskötési képessége nincs korlátozva és a szolgáltatást szabad akaratából veszi igénybe.

 A Szolgáltató vélelmezi, hogy az Ügyfél ítélőképességének birtokában, felelős módon veszi igénybe a szolgáltatásait, döntéseit ezek tudatában és birtokában hozza. Amennyiben az ülések során ezek ellenkezője derül ki a Szolgáltató számára, az Ügyfél részére más típusú kezelést javasol, illetve a jogosult a jelen szerződést felmondani.

 

  1. A szolgáltatások egyéni feltételei

 Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által kínált szolgáltatások egy szabad akaraton alapuló, aktív és felelős folyamaton alapulnak, amely nem tudja bizonyos eredmények elérését garantálni.

 A Szolgáltató célja a pszichés zavarokkal nem rendelkező személyek lelki egészségének megőrzése, fejlesztése, lelki és mentális egészségvédelme, illetve életminőségének javítása. Az 1997. évi CLIV. törvény (egészségügyi törvény) értelmében Magyarországon pszichiátriai diagnózis felállítására kizárólag pszichiáter szakorvos, pszichoterápia végzésére klinikai szakpszichológus és pszichoterapeuta jogosult. Jelen szolgáltatás nem minősül ilyen tevékenységnek (pszichiáteri ellátásnak, illetve pszichoterápiának) és nem minősül egészségügyi ellátásnak. Ügyfél tudomásul veszi, hogy jelen szolgáltatás nem gyógyító tevékenység, nem terápia, nem krízisintervenció, a coach és a mentálhigiénés szakember pszichoterápiát nem végez, diagnózist nem állít fel, gyógyító tevékenységet nem végez és gyógyszert nem írhat fel. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás m.n.s. egyéb személyi szolgáltatásnak  (TEÁOR 6909) minősül. Bizonyos esetekben a Szolgáltató – az Ügyfél érdekében – más szakemberek (pl. klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, pszichiáter, orvos) bevonását vagy felkeresését javasolja, illetve jelzi, amennyiben saját szakterületén kívüli probléma merült fel a konzultáció során.

  1. A szolgáltatást igénybe vevők köre, kapcsolattartás módja

 A honlapon feltüntetett szolgáltatás igénybevevője, azaz Ügyfél lehet minden cselekvőképes, felnőttkorú, természetes személy. A Szolgáltató kijelenti,  az Ügyfél pedig a szolgáltatás igénybe vételével tudomásul veszi és elfogadja, hogy az általa megadott valamennyi adat, információ valódiságáért és azok tartalmáért az Ügyfél felel, azokért a Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal.

 Az Ügyfél a honlapon megjelölt elérhetőségek valamelyikén, (telefon vagy e- mail), online megkereséskor a Kapcsolat menüponton keresztül az Ügyfél nevének, e-mail címének, telefonszámának megadásával mentálhigiénés tanácsadást, coaching szolgáltatást, illetve a honlapon megjelölt egyéb szolgáltatásokat vehet igénybe. Szolgáltató és Ügyfél megállapodnak a szolgáltatásról, melynek pontos részleteit, kereteit, úgymint szolgáltatás időpontja, módja, típusa, ellenszolgáltatás díja, ellenszolgáltatás fizetésének módja, az e-mailben vagy szóban kötött egyéni megállapodás tartalmazza. A szóbeli megállapodás leírás és aláírás nélkül is szerződésnek minősül. Szolgáltató az Ügyfél által megadott adatokat kizárólag a szeződés szerinti kapcsolattartás és számla kibocsátás céljára kéri be, azokat a szerződés megszűnésével ( azaz a coaching folyamat/mentálhigiénés segítő folyamat lezárásával, szolgáltatás teljesítésével) törli, a továbbiakban nem tárolja és nem kezeli. Számláit a www.szamlazz.hu weboldal tárolja és kezeli. 

 

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás Ügyfél általi igénybevétele online illetve személyes konzultáció keretében, továbbá a meghirdetett foglalkozásokon való részvétellel valósul meg a Szolgáltató által megjelölt helyen lehetséges. Online videóhívásban valamely erre alkalmas felületen, személyesen Pest vármegye Gyömrő városban. Foglalkozások esetén kivételesen a program hirdetésében meghatározott egyéb helyen.  A mentálhigiénés és coaching szolgáltatások időtartama 60 perc/alkalom, illetve az egyéb foglalkozások időtartama (amely minden foglalkozásnál külön meghirdetésre kerül), melytől az Ügyfél és Szolgáltató előzetesen egyeztetett közös döntése alapján el lehet térni.

  1. 1  Az online szolgáltatáshoz szükséges technikai és egyéb feltételek

 

  1. Alkalmazásokhoz felhasználói fiók
  2. Kamerával és mikrofonnal ellátott asztali számítógép/laptop
  3. Nyugodt, zavartalan környezet a bejelentkezés helyszínén
  4. Stabil internetkapcsolat
  5. Amennyiben a kép vagy a hang minősége a foglalkozások alkalmával olyan mértékben romlik, hogy lehetetlenné teszi a biztonságos folytatást, úgy a foglalkozás megszakad, és megállapodás születik a következő találkozás módjáról és időpontjáról.

 

  1. Szolgáltatás részvételi díja

 Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató által kínált szolgáltatások díjkötelesek. A szolgáltatás nyújtásáért a Szolgáltató megbízási díjat számol fel, mely összeg kiegyenlítése online és személyes konzultáció esetén is előre, banki átutalással történik. A szolgáltatás ellenértékét Szolgáltató a honlap kezdőlapján, és a Gyakran Ismételt Kérdésekben, illetve az egyes foglalkozások meghirdetésében rögzíti. A szolgáltatás igénybevételével az Ügyfél elfogadja, hogy a Szolgáltató jogosult bekérni tőle a számla kiállításához szükséges adatokat. Szolgáltató fenntartja a díjemelés jogát, amelyről az Ügyfelet a következő ülés előtt minimum 72 órával tájékoztatni köteles.

 

 

4.1. Fizetési módok

 A szolgáltatás díjának megfizetése online és személyes konzultáció esetében a szolgáltatás megkezdése előtt történik, a Szolgáltató által megadottszámlaszámra, Várnay Krisztina  névre, közleményben a szolgáltatást igénybe vevő nevének, lakcímének és e-mail címének feltüntetésével (ez utóbbiakra a számla kiállítása miatt van szükség).

Acoaching és mentálhigiénés óradíjnak a szolgáltatás nyújtásának napján, legkésőbb a szolgáltatás megkezdése előtt meg kell érkeznie a szolgáltató számlájára. Amennyiben ez felszólítást követően nem történik meg, az együttműködés lezárul.

A különböző csoportos foglalkozások díjának megfizetése az egyes foglalkozások meghirdetésében foglaltak szerint történtik. 

  1. Szolgáltatás lemondásának feltételei

​Amennyiben a mentálhigiénés illetve coaching ülés lemondása az Ügyfél részéről az előre megbeszélt időpont előtt kevesebb, mint 48 órával történik, a térítési díj 50%-a kiszámlázásra kerül. 

Amennyiben a Szolgáltató az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, az ülés a Szolgáltató hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor az elmaradt ülést új időpontban (meghatározott határidőn belül) kell megtartani.

Amennyiben az Ügyfél az előre kikötött és/vagy egyeztetett időpontban lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, az ülés nem kezdhető meg, akkor az ülés megtartottnak tekintendő és az ülés teljes díja fizetendő. Késés esetén mindkét fél köteles azt mielőbb jelezni írásban vagy telefonon. Ügyfél késése esetén az adott napon a koznultációs alkalom ideje a késés idejével lerövidül.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy az üléseken és a foglalkozásokon való részével feltétele az alkohol-, drog- vagy egyéb tudatmódosító szer-mentes állapot. Ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult megtagadni a konzultációt és a foglalkozásokon való részévelt, ugyanakkor jogosult a teljes összegű díjazásra.

A különböző csoportos foglalkozások lemondásának feltételeit az egyes foglalkozások hirdetményei tartalmazzák. 

  1. Felelősség

​Ügyfél kötelezettséget vállal, és garantálja, hogy a jelen szerződés szerinti szolgáltatásokat rendeltetésszerűen, jogszerűen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, valamint jelen Általános Szerződési Feltételek maradéktalan betartásával veszi igénybe.

​Szolgáltató nem felel az Ügyfél által megadott (ide értve az Ügyfél egészségi állapotával kapcsolatos információkat), illetve a későbbiekben módosított adatok hiányosságaiból, a hibásan megadott adatokból eredő semmilyen következményekért.

​Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatása folyamatos legyen, azonban nem vállal felelősséget a rajta kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibákért és azok következményeiért, így különösen -  de nem kizárólag – az internetes hálózatban beállott kimaradásért, egyéb technikai hibákért, leállásokért, az információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, a mások által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok okozta hibákért, következményekért és bármilyen vis major helyzetért.

​A Szolgáltatóval való konzultáció nem menti fel az Ügyfelet saját élete fölött levő személyes felelőssége alól. Szolgáltató a szolgáltatás igénybevétele során javaslatot tesz, ennek elfogadása továbbra is a az Ügyfél megfontolt döntése kell, hogy legyen, az ő felelőssége marad. Ügyfél tetteiért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Bizonyos esetekben adódhat olyan helyzet, hogy Szolgáltató más szakemberek felkeresését javasolja.

  1. Szolgáltatóra vonatkozó titoktartás

​Szolgáltató titoktartási kötelezettséget vállal arra, hogy az ülések során tudomására jutott bármilyen személyes adatot, információt bizalmasan kezeli, mely titoktartási kötelezettség a szolgáltatás lezárását követően is fennmarad időbeli korlátozás nélkül. Személyes adatnak minősül minden információ, ami az Ügyféllel kapcsolatba hozható, legyen az akár szóbeli, akár írásbeli. Továbbá az Ügyfél szóbeli vagy írásbeli felhatalmazása nélkül harmadik személynek nem jogosult információt kiadni az ülésen elhangzottakról.

​A titoktartás szabályai alól törvényi kötelezettség alapján kivételt képez azon eset, mikor a Szolgáltató tudomására jut olyan információ, mely alapján valószínűsíthető az Ügyfél ön-és közveszély okozása, illegális tevékenysége vagy akár érvényes bírósági végzés vagy idézés kötelezi erre. Amennyiben fennáll az Ügyfél veszély vagy károkozása, jogosult erről az érintett hatóságokat értesíteni.

Tekintettel arra, hogy Szolgáltató folyamatos szupervízió mellett dolgozik, ezért Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás igénybevétele esetén hozzájárul, hogy esetét „kimaszkolva” azaz adatait és az eset lényeges körülményeit, résztvevőinak adatait oly mértékben elváltoztatva, hogy sem ő sem a résztvevők ne legyenek beazonosíthatóak, szakmai esetmegbeszélő csoportokba, szakmai szupervíziós folyamatba vigye, szakmai továbbfejlődése érdekében. Kérésre erről az ülésen írásbeli megállapodást kötnek. Ezeket a szakmai csoportokat szintén feltétlen titoktartás terheli.

  1. Az Általános Szerződési Feltételek közlése és hatálya

​Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. október 8-tól visszavonásig, illetve módosítások hatályba lépéséig maradnak hatályban. Az ÁSZF mindenkori hatályos és teljes szövege a www.noalelkierod.hu weboldalon közzétételre kerül.

​​

II. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

​​Hatályos: 2025. január 1. 

​​​

Adatkezelő adatai

Név: Várnay Krisztina egyéni vállakozó

Nyilvántartási száma: 24198881

Adószáma: 74687756-1-33

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon: +36 305943803

Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011.évi CXII. törvénynek (Infotv.) és az EU 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR) rendelkezései.

​Várnay Krisztina egyéni vállalkozó (továbbiakban: Adatkezelő) ezen jogforrások alapján, a szolgáltatást igénybe vevő (továbbiakban: Ügyfél) által rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, az Ügyfél önkéntes, konkrét és tájékoztatáson alapuló, tevőleges beleegyezésével, a szerződésben meghatározott szolgáltatási folyamat  (vagyis a szerződés) lezárásáig, kizárólag a kapcsolatartás és a számla kiállítása céljából. Az Ügyfél adatait ezen túlmenően nem kezeli és nem tárolja, hanem haladéktalanul törli.  A Szolgáltató számláit a www.szamlazz.hu weboldal tárolja kezeli. 

  1. Adatkezelő úgy tekinti, hogy az ülésekre való jelentkezéssel az Ügyfél hozzájárul személyes adatainak Adatkezelő által történő kezelésére. Az Ügyfél bármikor jogosult a pontatlanul, tévesen kezelt adatai helyesbítését kérni. A hozzáféréshez való jog keretén belül az Adatkezelő az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az Ügyfél kérésére rendelkezésre bocsátja.​
  2. A szolgáltatásra történő jelentkezéssel az Adatkezelő az Ügyfél alábbi személyes adatait kezeli: név, számlázási adatok, e-mail cím, mobiltelefonszám. Az adatkezelés célja a szolgáltatás igénybevételének megkönnyítése, kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás.
  3. Az Ügyfél az általa megadott adatok kezeléséhez való hozzájárulását bármikor visszavonhatja, ebben az esetben az adatait az Adatkezelő 8 munkanapon belül törli. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.​
  4. Az adatokat az Adatkezelő a hozzájárulás megadásától (az adatvédelmi tájékoztatás elfogadásával) a hozzájárulás visszavonásáig, legkésőbb a szerződéses kapcsolat lezárásáig (segítő folyamat lezárása, coaching folyamat lezárása, foglalkozás lezárása) és csak a kapcsolattartás illetve számlázás céljából kezeli. Az adatokat ezt követően haladéktalanul törlni. A számlákat a www.szamlazz.hu weboldal kezeli és tárolja.
  5. Adatkezelő az általa kezelt adatokat – a törvényben meghatározott és szükséges mértékben – továbbíthatja a következő területeken tevékenykedő, általa kijelölt személyek, valamint társaságok részére:

  • Jogi képviselet
  • Jogviták kezelésére jogszabály alapján jogosult szervek
  • Kézbesítés
  • Könyvelés
  • Számlázás

Az Ügyfél a személyes adatai kezelésével összefüggő jogsérelme esetén, továbbá jogainak érvényesítése érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál panasszal élhet.

A Hivatal elérhetőségei

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Postacím: 1055 Budapest Falk Miksa utca 9-11., levelezési cím: 1374 Budapest, Pf. 603.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon: +36 (1) 391-1400

Honlap: www.naih.hu